piątek, 21 stycznia 2011

Prawomocny wyrok w sprawie wójta Daszyny!

Sąd Okręgowy w Łodzi utrzymał w mocy wyrok Sądu Rejonowego w Łęczycy skazujący wójta gminy Daszyna za kłusownictwo. Przypominamy, że Wójt Daszyny usłyszał zarzuty bezprawnego polowania na dziki ponad rok temu. Do zdarzenia doszło 4 października 2008 roku w okolicach miejscowości Srebrna, w gminie Grabów, na terenie obwodu łowieckiego, dzierżawionego przez Koło Łowieckie "Łowiec". Sędzia Sądu Rejonowego w Łęczycy Łukasz Witczak, powiedział uzasadniając wyrok: " Wina oskarżonych nie budzi wątpliwości". Po ogłoszeniu wyroku przez Sąd Okręgowy wyrok stanie się prawomocny. Zanosi się więc na przedterminowe wybory w gminie Daszyna. Zachęcam do dyskusji.

6 komentarzy:

  1. jak tak może postępować człowiek na urzędzie?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dali się złapać,mysleli,że są bezkarni...

    OdpowiedzUsuń
  3. A ten drugi "bezkarny" - co z nim?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko Lipa ze Straszewską są godni tego stanowiska.Mieszkancy gminy Daszyna postawcie na tych sprawdzonych dzialaczy samorzadowych a gmina " nie umrze" a Wy będziecie świadkami cudu

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stronka! piszcie prawdę!

    OdpowiedzUsuń
  6. TUTAJ UKARALI CZŁOWIEKA KTÓRY MIAŁ ZABIĆ DZIKA .W KUTNOWSKIM SĘDZIE NIE UKARALI MYŚLIWEGO KTÓRY STRZELAŁ W KIERUNKU DZIECI ODDALONYCH OD BUDYNKU MIESZKALNEGO 6METRÓW I .TĄ SPRAWĄ NAWET ZAJĄŁ SIĘ RZECZNIK PRAW DZIECKA ,SP.PREZYDENT L.K. MINISTER SPRAWIEDLIWOŚCI - BYLI ZA MOJĄ PRAWDĄ ZA TO BARDZO DZIĘKUJĘ . TRZY LATA WALCZYŁAM GDZIE PRAWDA WYSZŁA NA JAW ZE MYŚLIWY DOKONAŁ CZYNU ZABRONIONEGO ,ALE NIE PONIÓSŁ ŻADNYCH KONSEKWENCJI .TYLKO JA MATKA STOJĄCA W OBRONIE DZIECI .PISZĄC PROŚBĘ O POMOC W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE DOSTAŁAM WYROK. JESTEM Z TEGO DUMNA I MOGĘ KAŻDEMU POWIEDZIEĆ ZE JESZCZE RAZ TO SAMO BYM ZROBIŁA .WIEM ŻE SĄD W KUTNIE NIE ZBADAŁ MOICH DOWODÓW JAK POWINIEN I ZA SZYBKO OCENIŁ TO .SPRAWIEDLIWOŚCI DZISIAJ NIE MA .ALE ZAWSZE TRZEBA MIEĆ NADZIEJĘ ŻE PRAWDA WYJDZIE NA JAW .JA PRZEZ TEGO CZŁOWIEKA TEŻ STRACIŁAM PRACĘ ALE DO KOŃCA WALCZĘ I NIE PODDAJE SIĘ .

    OdpowiedzUsuń